Brænder du for grøn omstilling og kundeoplevelser i verdensklasse?
Stilling
Customer Success Manager
Lokation
Thyregod, Midtjylland
Arbejdstid
Fuld tid
Tiltrædelse
Hurtigst muligt
Vi søger en motiveret Customer Success Manager, som vil være en del af vores vækstrejse!
Hos Verarca arbejder vi ihærdigt på at gøre det nemmere for virksomheder at lave CO2-beregninger. Vi har bygget et system, hvor virksomheder kan integrere deres økonomisystemer med Verarca for dernæst automatisk at lave en CO2-beregning, som synliggør hele CO2-aftrykket. Herefter kan kunden downloade en totalrapport, se dashboards med live CO2-aftryksdata mv.
Vi leder efter en dedikeret Customer Success Manager (CSM), som skal hjælpe med at onboarde, uddanne, træne og servicere alle de kunder og kommende kunder, som forhåbentligt skal blive superbrugere af Verarca.
Din hovedopgave er at formidle komplekse internationale krav til ESG- eller CDP-rapportering på en brugervenlig måde og guide vores kunder i at benytte vores software til at beregne deres CO2-udledning.
Bare rolig. Vi tilbyder en grundig oplæring og et team, hvor vi hjælper hinanden – så læs trygt videre.
Følgende opgaver er typisk for stillingen:
- Via telefon, chat og e-mail at sikre, at kunderne kommer godt i gang med Verarca, og at hjælpen, smilet og servicen aldrig er mere end ét klik væk.
- At sikre en positiv oplevelse og høj score på kundetilfredshed samt tilfredshed med onboarding-processen.
Hos Verarca har vi grundlæggende to uundværlige forpligtelser som medarbejdere:
- Vi arbejder målrettet på at gøre klimarapportering så enkel som muligt for vores kunder, samtidig med at vi stræber efter at være det foretrukne valg for små og mellemstore virksomheder.
- Vi er dedikerede til at gøre bæredygtighed enkel og overkommelig for alle.
Vi tilbyder følgende vilkår:
- Grundig oplæring og kollegahjælp, som kun er et skrivebord væk.
- Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og erfaring samt løbende løn- og udviklingssamtaler.
- Konkurrencedygtig pensionsordning.
- Morgenmad og frokostordning.
Derudover byder vi dig velkommen til:
- En virksomhed, som vil gøre en oprigtig forskel for den grønne omstilling og hjælpe virksomheder med synliggørelse af CO2-aftryk.
- En central plads i virksomheden, hvor du har medansvar for det vigtigste: At kunderne er glade og får succes med Verarca.
- Fantastiske kollegaer, som hjælper hinanden med at blive bedre, og som passer på hinanden.
- Trygge og ordnede arbejdsforhold med bl.a. morgenmad, frokostordning og pension.
- Sociale arrangementer.
- Aktiv prioritering af balance mellem privat- og arbejdsliv. Vi vil så gerne holde på dig så længe som muligt 🙂
Ansvarsområder og opgaver:
- Behovsafdækning af kunders krav til funktionalitet.
- Ansvar for at onboarde nye kunder til at bruge Verarcas software.
- Sikre høj kontaktfrekvens på kundeporteføljen.
- Sikre høj onboarding- og kundetilfredshed.
Det er en fordel for dig, hvis du har en eller flere af følgende kvaliteter:
- God eksekverings- og opfølgningsevne. Du forstår, at opfølgning er lig med udvikling.
- Uddannelsesbaggrund inden for områder som marketing, salg, finans eller kommunikation.
- Har erfaring med bogføring og kendskab til regnskab.
- Stærke kommunikationsevner. Du er tillidsvækkende og forstår værdien af kropssprog og sikker formidling.
- God forretningsforståelse.
- Du bliver motiveret af succesoplevelser, både gennem samarbejde med andre mennesker og ved at bidrage til kunders succes.
- Du prioriterer kvalitet over kvantitet, samtidig med at du formår at håndtere flere projekter og opgaver på én gang.
- Smilende og positiv indstilling til både udfordringer, kolleger og verden.
Ligesom os tror du på, at man kommer længst med:
- God service og gode oplevelser til menneskerne omkring dig.
- Ærlighed og troværdighed.
- At have penalhuset i orden.
Vi vil meget gerne dele mere om vores virksomhed og de muligheder, der er tilgængelige i stillingen. Hvis du har spørgsmål eller ønsker at søge stillingen, er du velkommen til at sende dit CV og din ansøgning til os på kontakt@verarca.com.
Vi indkalder løbende til samtaler – vi ser frem til at høre fra dig.